torsdag 5 augusti 2010

Oj vad tiden går!

Helt plötsligt är det augusti och 2 veckor av min semester har gått !

Köket är nu klart här hemma och allt är snart på sin plats. Min verkstad i källaren har fungerat som monteringsstation och vardagsrummet där jag har min symaskin har varit förråd så jag har inte kunna göra någonting på flera veckor !


Det ska dock bli ändring på det from idag !


Idag sålde jag min första tavla, den gick till en familj här i Viby minsann. Riktigt roligt och jag är faktiskt en aning stolt över mig själv. Är det nu man kan kalla sig konstnär på riktigt ??


Iaf så lägger jag in en bild på de två tavlor de valde mellan, den till vänster är i svart och materialet är spackel, acryl och lite glitter, enormt effektfull IRL men på bild ser den inte mycket ut för världen. Den högra är den också i acryl, båda tavlorna är 1x1 meter.

Paret funderar på att köpa även tavla nr 2 men hade ingen plats att hänga den för tillfället så den är reserverad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade